Znajomość klienta, jego potrzeb i oczekiwań jest bardzo ważną częścią naszej pracy. Z Santander Consumer Bankiem łączy nas wiele lat współpracy i ogrom wspólnych realizacji. Dlatego też nasza komunikacja może również opierać się na intuicji. Nie znaczy to jednak, że naszemu związkowi grozi rutyna 🙂
Corocznie tworzymy projekt oraz wykonujemy statuetki szklane jako nagroda zarządu banku z okazji podsumowanie roku.
Zawsze stosujemy tę samą gamę kolorystyczną , wykorzystujemy te same rodzaje szkieł. Bazę stanowi opti-white oraz szkło witrażowe czerwone i białe, biel pełna smug, półcieni i przenikań.
Corocznie powstaje nowy projekt współgrający z oprawą gali i ogólnym charakterem eventu.
W tym roku jednak zadanie było wyjątkowo trudne, ponieważ nasze projekty statuetek szklanych musiałyśmy oprzeć na takich wartościach jak zaangażowanie, gotowość do zmian i kreacja.
Forma miała być stabilna, a jednocześnie lekka, spójna i kontrastowa w jednym. To prawdziwe stąpanie po kruchym lodzie. Szkło daje ogrom możliwości, ale czy aż tyle? Oczywiście!
Zasada jest zawsze taka sama, w powstanie każdej statuetki szklanej wkładamy ogrom pracy oraz serce, tak aby była wyjątkowa i niepowtarzalna. Cieszy nas fakt, że zaczynamy coraz częściej doceniać unikatowość przedmiotów, ręcznie wykonywanych w pracowniach artystycznych.
Burza mózgów to delikatny opis naszej pracy koncepcyjnej. Najważniejszy jest jednak fakt, że klient był niezmiernie zadowolony. A to jest dla nas najważniejsze!